glad,trevlig,god....lucia

Yäyyy Så blev det även lucia i år med. Imorse var jag med och sjöng i två lucia uppvisningar med skolan. Nån idiot hade kommit på att jag skulle sjunga en vers solo. Denna idiot fick en blackout vid första uppvisningen och glömde texten till hennes solo. Men det gick bra för hon har så bra fantasi och hitta på lite annan text istället.Idioten vart lättade när hon fick höra att inte så månaga hörde att hon sjöng fel. Idioten var jag.

Förutom den lilla grejen så var det jättemysigt med lucia. Resten av dagen har jag gått mellan en duracellkanin och en zombie.

En lite tradition på lucia är att familjen varje år får gigantiska pepparkakor som min gulliga farmor har bakat. Helt enkelt i det godaste slaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0