Lite halv bitter

Lite halv bitter för att jag missade min älskade Daniel Adams-Ray idag, Lite halv bitter för att jag missa dansen idag, lite halv bitter på mitt huvud.

Jag trode att jag var oslagbar men hade fel, det blev endast en lektion idag. Har inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Imorgon är det fredag, film, lucia träning och dränka folk i snön står på schemat. Hoppas huvudet inte säger emot.

Slänger in en gammal bild från förra året när jag fyllde år. Cam och Lina hade pyntat mitt skåp med fina lappar när jag fyllde hela 16 år, dom tyckte att jag var för gammal för fina lappar när jag blev 17, tycker inte jag.

Vill varna känsliga tittare att flickan på bilden ser ut som en 10 bastare, inte mycket yngre och inte mycket äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0