Minijul 1: Så jävla juligt




















Gårkvällen spenderades med tjejerna hos Micka. Vi körde paketleken, hjärtat slog i 180 och det blev krig om hårsprayen och örhängerna. Att jag vann just dom två sakerna känns som en stor vinst. Medan de andra tjejorna julmyste med att äta gröt, så åt jag och Becca spicy hot, det kan ju inte bli mycket juligare. Resten av kvällen blev det snack och mys. Sandra slog i tänderna, lina fick en bulle i ugnen och jocke blev kvällens populäraste kille.  Sandra och Lina sov sen över hos mig och dom åkte hem för nån timma sen.

Nu hugger bror o far en gran och jag ska göra mig iordning för att dra iväg till nästa minijul. Det blir tacos, juligt värre.







Kommentarer
Postat av: sandra

MAAAAAAAAGEN :o

fast ja får väl bjuda lite :$

2010-12-18 @ 14:02:05
URL: http://alltidsandraa.blogg.se/
Postat av: lina

gravidbilden <3 men myspys! hehe

2010-12-19 @ 00:20:13
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0