Minijul 2: SÅÅÅÅÅJAAAA!!!........ARRÅÅÅÅÅ!!!





















Va ju på minijul igår som sagt. Först visade jag mina otroliga skills på cluedo, sen blev det tacos, lite gh och lite paketleken. Såklart överlycklig som man är när man får spelets allra först sexa på tärningen så tar man ju det största paketet. Busig som Jägarn är så hade hon köpt en toaborste, en fucking toaborste?! Konstigt nog var det ingen som ville tävla om min kära toaborste så nu står den här i mitt rum. Vi spelade sen lite Buzz. Jag har utvecklat någon konstig reflex att varje gång något går bra så ropar jag: SÅÅÅÅÅÅJAAAA! onormalt högt och onormalt konstigt helt enkelt. Blev ju en grej såklart, o mot mina o tyska Lisas SÅÅJAA! Svarade paret Sven(Lisq) och Adam. ARRRÅÅ!!! onormalt högt och konstigt. Mysit till tusen vill jag tillägga, jag har tydligen börjat utveckla någonslags tävlinglystnad, SÅJAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0