Saft, saft, hallonsaft, bättre saft har ingen haft.



Shaloom! Idag har jag tagit chillandet till en ny nivå, har suttit vid datorn och lyssnat på musik för det mesta. Har faktiskt städat lite smått i mitt rum, hittade 50 påsar i ett hörn.WTF?!. Haha enda gången jag städar mitt rum är när jag har tänkt att plugga. Så även denna dag. Sorgligt att behöva plugga på jullovet, men har man chillat igenom hela hösten så har man. Tänkte även att jag skulle gå in i 2011 som en jävligt duktig tjej på alla plan, men men går in i 2011 som jävligt lat. Förhoppningsvis händer något magiskt på tolfte klockslaget vid nyår som gör så att jag älskar plugg, skulle jag även få bli lite längre typ 1,70 och få lite choklad också så skulle jag bli extremt nöjd. Man kan ju alltid drömma.

Nyår är för övrigt fixat, tack vare min fina Jägarn.

Tänkte bara informera om att choklad är svaret på allt, är du glad- ät choklad, är du ledsen - ät choklad, är du kär - ät choklad. Det enda som det inte är svaret på är väl fettma, men det lider jag inte av så nu ska jag äta lite mer choklad.

PUSS PUSS PÅER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0