Jag är ingen fucking skyltdocka!

Kul kul...

Hade bara en timmes lektion idag. Sen åkte jag och sandra in till ingelsta och sen till staden för att leta lite julklappar. Såklart jag är ute i sista sekunden, blir ju liksom inte spännande annars. Kommer jag hitta en julklapp eller inte? Kommer jag springa runt i panik i affärerna tidigt på julafton efter de sista klapparna? Det blir ju liksom inte så spännande om jag köper julklapparna tidigt som alla andra människor.

Hittade iallafall en julklapp + födelsedagspresent till bror min. När jag och Sandra sen tog en vända på stan så blev en tjej så rädd för mig så hon skrek.
- AAAHHH! Hjälp jag trode det var en skyltdocka!
- Jaha tack för komplimangen, så jag är lika vit som skyltdockorna, men gud vad snäll du är tack så mycket, fan vad äcklig tjej som blev rädd för mig, hatar henne, arg.

Sanningen är att jag är lika vit som snön utanför, har några funderingar på hur jag ska lösa problemet.
1. Åka till något varmt land och sola galet.
2. Köpa en burk målafärg och måla på mig (helst brun, inte grön)
3. Gilla situationen att jag har vissa likheter med snö.
4. Använda brun utan sol så att man ser fläckig ut.
5. Sola på solarium.

Svårt val känner jag. Men orkar inte riktigt ta tag i problemet just nu, gör det i januari nångång.

Skyltdocka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0