Älgskling Älgskling

Kom precis hem. Har enhel del som måste göras, först städa för att min mysiga släkt ska komma imorgonen och sen så ska jag plugga inför engelska provet imorgon. Inget av det låter speciellt frestande och skulle hellre sitta kvar här i sängen framför datorn. Dagens bästa var heltklart på median då vi skulle jobba med rörligbild(film). Vi gjorde en trailer till en skrekfilm med hönor. Vi gjorde lite röster och fixa ljud och klippte till filmen och så. Den vart faktiskt rätt bra och jävligt läskigt med en cp höna som börjar skrika.

Det var också fint med hönan som bröt på rysska och ropa ÄlgsKling ÄlgsKling

Jag har ungefär träningsvärk i alla mina kroppsdelar. Går runt och känner mig som spagetti.




Hahaha några gamla foton från förra året när vi jobbade med rörligbild. På den tiden då jag var liten, ful och äcklig. Det var tider det <3




Kommentarer
Postat av: Emilie

Det var tider det ;)<3

2010-11-30 @ 19:12:50
URL: http://liveforyourself.blogg.se/
Postat av: lina

du är ju fortfarande liten, ful och äcklig!

2010-11-30 @ 19:20:59
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0