Det är fredag liksom..... IGEN?

Guu det vart fredag helt plötsligt. Lika förvånad varje vecka. Känner mig äckligt pigg, gick hem från skolan igår för jag mådde lite dåligt, sov fyra timmar då på dagen och sen gick jag och la mig tidigt igår och sen sovmorgon på det, ljuvligt. Uppskattar sömn. Även denna fredag ska jag chilla galet, planerna för övernattning på matteus ikväll blev inställda jahopp... Men får väl vara hemma och chilla istället. Hörde nyss lite snack om tacos, det faller mig bra i smaken. Dagen har varit bra på nästan alla sätt som går. Fick som uppgift på textkommunikationen att spionera på folk. Jag spionerade på två ovetande gammla tanter. Sen har jag haft riktigt härligt folk runt mig hela dagen, saknar dock min camilla som ligger hemma o sjukar. Imorgon ska jag än en gång sova hos Lina. Blir tredje lördagen i rad, varför bryta en bra tradition liksom?



P.S Att svara "hehe" på msn är ungefär världens äckligaste sätt att svara på. Sluta upp med det, tack. Speciellt du Lina D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0