Ett snöbollskast bort

Så slängde jag ut lite foton i inlägget innan då från fotograferingen i fredags. När jag stod vid min busshållplats idag i snöstormen så såg jag små barn kasta snöbollar på varandra. Har lite små funderingar på att attackera en lycklig ovetande vän med en stor snöboll nångång de närmaste dagarna. Snöbollskrig brukar oftast börja med att jag kastar första snöbollen, men det slutar nästa alltid med att jag halvt kvävs av snö. Ett vettigt tips som jag ska försöka hålla mig till det här året är att inte attackera killar på ca 1,90 som garanterat är starkare än mig. Ett ännu bättre tips är att absolut inte själv attackera 2 stycken killar på 1,90. Jag får se om jag lär mig av mina misstag eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0