Mitt lokalsinne är det bästa!

Vaknade i en såndär säng som man har en kontroll till så att man kan vika sängen på mitten om man vill. Jag tyckte det var kul och testa att åka ihop o ut några gånger. Vaknade bredvid Lydia. Igårkväll blev det skräckfilm,nattpromenad, flummsnack och dricka på det. Imorse vart det att gå lite vilse i Rambodal. Lydias längtan efter juice fick oss att leta efter ICA smedby. Vart en väldigt lång promenad men vi kom till sist fram. Vi gick sen tillbaks till tuffingen som låg o sov o så käka vi vår frukost.

Kommentarer
Postat av: Alex

Ahaa äre därför sängen är fucked up :)?

jag ligger i den nu btw..

tuffing är jag, lätt... faast jag är dock mucho coolare än vad jag är tuff. bara så du vet gangstah!

2010-11-04 @ 01:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0