Nu kör vi miljövänligt!





Jag kom tillbaks till skolan idag. Var ovanligt pigg och glad och med det finns det en risk att jag irriterar mina medmänniskor. Riktigt kort skoldag. Jag, Mikaela, Jenny och Lina hamnade iallafall i Jennys kök efter skolan. Pratade om allt ungefär och lite till. Sen blev det lite nyttigheter på MC, donken, Macedonken eller Macdonalds you name it. Efter det blev det dans, har typ aldrig någonsin varit så ofokuserad på dansen. Flammsade runt och var konstig för det mesta. Härlig tjej det där. Iknow I´m her. Svårt att ogilla mig liksom. Iknow.

Kommentarer
Postat av: lina

det bästa var väl ändå typ när jag rullade in i jenny..

2010-11-17 @ 23:49:52
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0