Om bordet går sönder så är det inte mitt fel utan bara dåligt virke



Så mysig jag känner mig. Mjukisbyxorna på, min stora mysiga tröja på, ny duschad och ny tränad. Resten av la familia drog precis till familjens vänner så nu har jag huset för mig själv ikväll. Tänkte hoppa på borden, springa runt, dansa konstigt och sjunga falskt. Sånt man ska göra när man är själv. Annars kunde jag busa till det och bjuda hit folk, riva huset osv. Men familjen väntas hemma om bara några timmar så det är ingen mening med det. Letade efter en vän som ville rädda mig från ensamheten, men plötsligt känner jag för att mysa själv. Titta på idol, käka gorbis och bara må lite bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0