Open your eyes, your eyes are open.

Någon som har spelat facebook spelet robot unicorn?
Någon som har märkt att sisodär alla går runt och nynnar på just den låten?
Någon som insett geni texten "open your eyes, your eyes are open"?
Någon som tänkt på att om vi alla sjöng den samtidigt skulle det bli världens största allsång? ("Stockholm i mitt hjärta" slå dig i väggen).
Någon mer än jag som har insett hur dålig den egentligen är?

Men den eviga frågan är då varför jag sitter och nynnar på den hela tiden och hur jag på något mystiskt sätt sparade den på min spotify lista. Hatar låten....Always I wanna be with you.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooopen your eeyes! I see, youre eyes are open!

2010-11-19 @ 10:40:44
Postat av: lina

håller med om allt förutom att den skulle vara dålig. icke! den är bäst i världen. vill bara flyga när jag hör den. känner mig oövervinnerlig :D 'aaaaalways i wanna beee with youu'

2010-11-19 @ 21:20:10
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0