Så jävla omtumlande

Gjort så jävla mycket idag och blivit påminnd om att jag verkligen har de underbaraste vännerna.

Vaknade at Linas place. Fick skjus till staden. Köpte farsdag pressent. Blev choklad. Jag tänkte att av choklad kan man ju inte bli annat än glad. Drog till Camilla, fick uppdatering om gårkvällen. Fick skjus av min mor så åkte vi till morfar. Min kusin var där och jag kände mig som ett mattegeni när jag lärde henne delat och hon förstod också. Jag är fan Einstein. Sen hämtade vi massa kläder, en hel sopsäck blev det. Sen åkte jag till Max för att träffa Lisq. Vi åt på Max och satt där och snacka i 3 timmar. Vi är fan inte tysta en minut, vi har så mycket att snacka om, sån underbar bästavän är hon.

Kom nyss hem. Pappa har fått sin choklad, gissa rätt, han blev glader. Nu väntar kläderna på att bli provade och sängen på att jag ska ta igen lite sömn.

Ibland är livet för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0