Slask i ton.

Asså jag vet inte om ni har märkt det men det är liksom SNÖSTORM UTE!
WTF?  jag blev väldigt förvånad när jag tittade ut genom fönstret imorse. Marken var ju liksom vit. Vad är det här?
Det vart ingen lång skoldag idag liksom hela veckan framåt för att alla lärare har flytt till England, Avundsjuk? Nä fan får ju uppleva snöstorm ju.
Dagens ansträngning blev att springa till bussen, halkade typ 167 gånger, klackskor + slask inget att rekommndera. Nu har min pappa gett mig de sorgliga beskedet att han tydligen inte bytt vinterdäck på bilen och vill då inte skjusa in mig till staden. Skapligt irriterad faktiskt.

Tipp Tapp tipp tapp tippi tippi tipp tapp. Tipp tipp tapp. Så var det bara 45 dagar kvar till jul då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0