Snack om drömmar, springa till bussen, sickt djup, Micka goes muslim, just an ordinary Saturday

Har studiedag idag, faller mig bra i smaken. Chillat galet fram till nu men ska börja ta tag i lite plugg. Lördagen resulterades sen i bästa sätt med filmkväll hos Lina. Lite spänning vart det när Sandra hoppade av bilen i farten sprang fram till bussen, snäll som jag är tröck jag på stopp så hon kom på bussen. Väl hos Lina blev det film skräckis med "Case 39". De jag delade flummsnacket och kvällen med var Becca, Sandra, Jenny,Lina och Micka. Jag var den enda som sussa över hos Lina och gu vad djupt man kan snacka då. Fin kicka det där.  


Kommentarer
Postat av: lina

hehe, det kan man inte tro. men vi är jävligt djupa ! ^^

2010-11-22 @ 15:24:55
URL: http://knockout.devote.se
Postat av: sandra

sandra in action!

2010-11-22 @ 21:33:31
URL: http://alltidsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0