Nån måste ju vara det svarta fåret.


La tiden på att våga håret idag istället för att äta frukost. Ytligt, jag vet. Fick ta mitt straff när alla i klassrummet kunde höra min mage kurra på första lektionen. Camilla satt och skratta bredvid. Det är ju bra att jag kan glädja andra iallafall. Men aldrig mer missa frukosten, min magsäck åt typ upp sig själv.

Blev skolan och sen staden med Johanna och Sandra. Vi skulle kolla in BikBok när de hade sin stora rea.Vi var tydligen inte de enda som tänkt den tanken, extremt mycket folk och lång kö. Jag är en människa med extremt mycket tålamod, o så har jag inte det. Kom iallafall hem med en svart t-sha, svart transparentskjorta och ett ugglahalsband på de. Just nu kollar jag igenom garderoben i hopp om att hitta 4 st vackra outfits för fotograferingen imorgon.

Längtar till Ben and Jerrys med Hannah imorgon, men längtar inte till en kamera riktat mot mitt ansikte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0