En kö, 430 foton, härliga människor, gullig hund och en underbar vän.

Jag, Hannah, Elin och Danne (Hannahs bfriend) modellade lite fint efter skolan. För lång kö men det var det värt. Kul att bli sminkad och faktiskt riktigt kul att stå framför den där dumma kameran. Det vart 3 olika fotograferingar och bilderna kommer så fort som jag får dom av Hannah. Hannah var galet lik en model medans jag såg lite evil kenivel ut på alla korten men men jag är rätt nöjd.

Deo är bara för gullig, det är Hannah och Elins nya hundvalp. Han var med oss hela tiden i väntan på vår tur. För det mesta låg han och sov mitt på golvet. Det såg frestande ut och jag fundera på att göra samma sak. Det är nåt med att alla människor ler mot en när man har en hund. Lite konstigt tycker jag.

Om några timmar blir det öppethus på vår skola. Rätt onödigt att spendera en lördag kl 11.30 på skolan när ens plats är hemma i sin säng vid den tiden. Får ledigt hela måndagen så, så hemskt är det inte. Vart jag spenderar lördagkvällen är ett mysterium än så länge, får se hur det blir.








Sista fotot är kort på kort bättre kvala kommer. Bilden är på mig och min underbara vän Hannah. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0