Svart vitt och allt däremellan

Mysigt att vakna upp på morgonen med att lyssna igenom Daniel Adams-Ray nya album som kom ut igår "Svart vitt och allt däremellan". Jag är så att jag tycker att riktigt bra album ska köpas, vill ha cdn i handen och bara veta att just den är bara min. Kan lyssna på din jämt om jag så vill. Ett minnen som man kan ta fram senare i livet och säga sån här jävla bra musiksmak hade jag.

Jag är besviken på mig själv att jag fortfarande inte köpt Håkans nya album som också måste göras. Dock har jag lyssnat sönder den på spotify men den ska fortfarande inhandlas. Men det här albumet med Daniel står på prio ett. Men arg för att albumet inte kommit ut på spotify än, utan att man är tvungen att lyssna på albumet på youtube istället. Tiden innan spotify fanns var hemsk, förstår inte hur vi klarade oss.



Albumet gör mig inte besviken, underbart bra är det. Fem av fem toast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0