Eller ge mig róse gärna mousserande.

Engelskan stirrar på mig och skriker att du borde göra mig! Men jag strejkar och säger tillbaks att det är höstlov så låt mig va. Jag går istället in på meningslösa bloggar och hoppas på uppdatering. Käkar för mycket toblerone än vad som är bra för hälsan. Lyssnar på guldgossen om och om igen. Två låtar faller mig lite extra i smaken Guldgossen – Ge Mig Rosé och Guldgossen – Gillar, Gillar Inte. Fick nyss veta att min vän ska studera i Frankrike i ett år nästa år. Irriterad, vad har frankrike som inte vi har? Jag kan köpa en jävla baguette i kiosken till dig om det är så viktigt. Ussh nu längtar jag utomlands. Spanien skulle inte sitta illa just nu. Studerar nog ett år i Spanien istället HA! hare bra suckers! Önsketänkande. Dumma Frankrike.




Kommentarer
Postat av: sandra

engelskan suger men ja gjorden.. asså log5. fast jag skrev ba 300 tecken sen skrev jag att jag inte kunde mer! :D

2010-11-06 @ 13:34:26
URL: http://alltidsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0