Dilemma på högsta nivå

Tacos alltså vem tycker inte om tacos, till och med min kräsna bror älskar tacos. Den ultimata maträtten. Den ligger iallafall i kylskåpet och väntar på mig. Men den väntas till ikväll. Ikväll ska tydligen alla program som jag vill se börja samtidigt. Klockan 20.00 också av alla tider på dygnet. Blir nog att se när de visar Bounce konsert från i våras. Som jag förövrigt såg live i Globen i våras (skryt i massa). Vill peka på tvn och skryta att där har jag vart, tills jag inser att jag sitter själv och då är det inte lika kul längre. Sen har vi pensionärprogrammet "så mycket bättre". Det är den charmiga Petter som får mig att se det programmet. Di leva är ju dock också härligt konstig. Inte för att jag lyssnar så mycket på rapp, jag är för cool för det (förutom Snook såklart). Men låten logiskt med Petter är ju faktiskt bra. Sen är det även Toy Story2 ikväll. Ni förstår mitt dilemma. Så nu frågar ni mig va fan jag gör hemma en lördagkväll?

Jo käkar tacos och glor på tv.


Har jag nämnt att jag såg Bounce live i våras?

I Globen?

Jaha har jag........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0