Vissa är bara naturligt vackra.


Hahaha Sandra skickade nyss det här fotot från festen förra veckan. Skratta en smula när jag fick se den och sen blev jag stolt för min wannabe gangsta grej, keps är min grej.

En kass morgon som började med att jag försov mig och missa bussen. Men blev glader i slutet på dagen när jag insåg att det var fredag. Det är något speciellt med fredagar. Lina och Camilla har tagit drivande till en ny dimmension som slutade med att vi alla misstolka varandra. Därför sitter jag hemma denna fredagkväll med tacos i andra handen. Efter skolan blev det att kolla kläder och systemisar med fina chican Sandra, Nikon D3100 faller mig bra i smaken.

Gangtan och strandnisse, vi är ba för fina vi.

Kommentarer
Postat av: en jävla massa cäm

sjuuuukt. tror jag och linis kan utnämna oss som drivarkungarna njueee!!!

2010-11-13 @ 11:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0