Men älskling när det regnar hos dig så är det storm här hos mig.


Dagens: skinjacka Bikbok, halsduk Öland, kavaj secondhand, ring London, jeansshorts Carlings, Converse.

Så himla effektiv jag har varit idag då, hunnit med en massa. Gjort lite inför körkortet så som synundersökning, hallelujah jag ser tydligen. Sen tog jag kort till legget, halvcharmigt. Nu sitter jag o mummsar i mig lite choklad o ikväll blir det tacos. Ikväll ska jag sen även träffa lite vänner och vi tänkte göra Norrköping osäkert. Efter det ska vi sova över på Matteusgården. Imorgon(bitti) klockan 11 så ska jag även gå på nån klädgrej i värmekyrkan och klockan fyra sen ska jag fira morbror. Lite stressigt, men om man är tidsoptimist som jag så går allt bra.

Kommentarer
Postat av: lina

snygg tjej!

2011-04-01 @ 23:51:52
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0