När solen ligger kvar i mången dar, ja då mår jag bra.



Tårtan är från min lilla kusins födelsedagsfirande igår. Hon fyllde tvåsiffrigt. Hela tio år. Tiden går snabbt när man har roligt.

Lovet är slut. Jag vill inte. Hjärnan tror fortfarande att det är sommarlov och kommer strejka när väckarklockan ringer imorgonbitti. Jag har haft ett fint lov, jävligt underbart faktiskt, har hunnit med så mycket, nästan för mycket. Om jag blundar för dagarna när jag var sjuk, så kan jag säga att ja, bra, helt wunderbart, japp. Jag avslutade lovet fint idag, sittande på en balkong i Lindö, vårvärme och solen i ögonen. Jag knäppte första, jag knäppte andra och tala strunt och deep talk. Det får avsluta, jag mår bra, tänkte fortsätta så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0