Nu streakar vi dubbelvikt.



Åt en dubbelvikt igår, det var äckligt. ( Dubbelvikt betyder inbakadpizza, calzone). Så nu har Sandro o jag pratat o vi streakar. Gillar dock att min andra halva av pizzan är kvar i Cams kylskåp medans Cams bit plötsligt försvann, Atlas, Cams hund är vår huvudmisstänkte.

Var ju hos Cam igår som sagt. Hon var sjuk och tråkig. Tog först hand om henne lite, tills det blev tråkigt. Vi sket i att vara sjuka o dansa lite fint till Robyns fina melodier. Jag skulle även visa hur jävla vig o bra cirkusartist man är, så jag dök ner med huvudet först i hennes fåtölj med fötterna rakt upp i taket. Men fåtöljen välte och jag ramla knas. Så nu har jag två fina blåmärken, ett på knät o ett på stortån.

Sen blev det promenix med lite grappar och sen sussa cam o jag ner oss i hennes säng. Fin bästavän man har <3

Kommentarer
Postat av: c

puss!

2011-04-17 @ 23:11:06
URL: http://lockme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0