Och att dina ord i natten är det enda som når in


Bild från konserten i flygeln.

Den allra finaste Håkan håller mig vaken just nu. Varit sådär äckligt trött och långsamt tänkande hela dagen. Jag måste ha varit en riktig sköntjej att ha i närheten. Sprang runt i 10 minuter och letade efter min mobil idag, jag fick panik för att jag inte hitta den, mina vänner fick damp på mig för att jag inte hitta den. Men jag var mobilen på spåret, hörde ju vibrationen överallt. Efter att ha letat överallt i 10 minuter och verkligen försökt följa ljudet av vibrationen, så inser jag att mobilen ligger i min bakficka, vaddå trött? Sen satt vi oss i en park, poppa popcorn i ett stormkök under ett träd fullt med rosablommor. Fint.

Nu svamlar jag och sjunger falskt till Håkans "Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din". Imorgon intar vi huvudstaden.

GODNATTOMVÄRLDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0