Snälla ge mig 2 sekunder innan du ger upp



Strött runt och bara funnits för det mesta av den här dagen. Vart irriterad imorse när keramiken var inställd, igen. Vilket betydde att jag kunde ha legat hemma och sovit 2 timmar längre istället. Annars har det bara varit en helt vanlig dag och väl hemma har jag sneglat på tvn och sen provat lite outfits inför fiestan imorgon. Fanny fyller ju hela 18 år idag, grattis! så imorgon ska vi fira henne liten. På outfit biten för min del blire nog den nya blus från weekday imorgon. Japp det händer så himla mycket i mitt liv just nu, just idag,nä. Men blir ju fiesta imorgon o på lördag så en dag kan väll bara chilla förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0