När håret sviker eller vill se ut som en fransk pudel, nä då föredrar jag att se ut som lilla My´s storasyster.




Det är vår. På riktigt.

Riktigt härlig dag idag. Vaknade upp bredvid min fina lina. Ramlade stundtals gånger nästan ur sängen, men jag höll mig kvar. Gårkvällen var bäst, ja fucking amazing faktiskt. Såg ju min allra finaste Håkan Hellström igår. Galet bra. Tänkte få upp lite kort på både kötaggning inför håkan och sen lite bilder på självaste mannen. Inhandlade även något fint från konserten också.

Efter att jag vaknade bredvid Lina idag rå, så chilla vi. Såg på filmen "Tjenare kungen", riktigt bra, samtidigt som vi svulla i oss kladdkaka baked by Lina. Sen så visade Lina runt mig i Krokek/Kolmården (det är fan samma sak, typ), och vi njöt av vårvärmen.  Kvällen bjöd sen på hemmakväll med la familia och tacos.

Nu sitter jag här hemma framför datorn. Jag och min tandborste stannar hemma ikväll och jag tänkte bredda ut mig sjävl i min egna mysiga säng.

PUSSPÅOMVÄRLDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0