PÅSK/SOMMAR/LOV



Lite bilder från sist jag skrev i blöggen. Tror sist jag skrev var i söndagskväll? aj ja. Mitt liv går iallafall i ett just nu och hjärnan tror det är sommarlov. Japp vad har hänt i Jenjens liv sen i söndags?

Måndag: hm... jo, jag åt frukost ute för första gången i måndags, sitta på altanen i värmen och tugga i sig frukosten, "ja det är livet det". Fick mig även en ofrevillig cykeltur på morgonen då, för att min buss helt enkelt kände för att inte dyka upp. En mil cykelåkning, i motvind och på världens kanske minsta cykel. Prio uno är att införskaffa mig en ny cykel. Efter det blev det halvars med Lisq o Malin. Efter blev det käka pizza med lite fina tjejer, lite spionering och sen sussa Lina o jag över hos Miss Cami.

Tisdag: Vaknade inklämmd i väggen. Cykla hem i ännu mer motvind. Knarka fisherman. Dök upp at Cams place på kvällen och det blev "kind of grillning" utan grillning med lite fint folk. Somnade på en blåmadrass bredvid Miss camis säng. Hosta o fräste och plötsligt var rösten borta.

Det är fint, men jag nöp mig i armen, så jag tror jag lever iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0