Jag levde varje sekund, skrattade åt lathet och tristess.



Har levt den här sommarn. Har inte hunnit stanna upp o se mig omkring. jobb i 6 veckor med underbara medarbetare. Dagen efter jobbet sluta så drog jag till Skåne på läger där jag trängdes med 38 000 stycken andra scouter från hela världen, delade en trasig luftmadrass, blev vän med Stockholmare som skrattade åt min såkallade "charmiga" östgöttska, såg Europe o Hoffmeastro, fick känna mig som 2.30 meter lång, lära mig finska, parti parti parti, men främst fick jag massa nya underbara vänner och hade så underbart kul. Men efter att sussat i tält i 12 dagar och blivit så hes så jag knappt kunde ge ifrån mig ett ljud så var jag hemma i 3 nätter. Sen begav jag, la familia o linis till Spanien. Sola, bad i hav o pool o lite härligt balkonghäng på det. Jag kom hem igårkväll. Sprang runt o som en duracellkanin hemma o fixa mig på en timme. Drog iväg på fest med linis o cami o fick träffa min älskade pojkvän. Somna tillslut berusad o glad hemma hos min pojkvän med ett leende på läpparna. Ja livet leker.

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh härlig bild :)

2011-08-21 @ 11:46:22
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0