Mina kära stockholmsfjollor!



 
I helgen har jag för första gången:

Åkt tåg helt själv.
Ätit en hel maträtt med kinapinnar.
Badat i mälaren.
Åkt tunnelbana i Sverige.
Ätit på subway.
Seglat.
Nästan vält med en båt.
Haft anknäbb.
Hängt i Kista galleria
Ätit pizza i Helenelund.


Som ni kan läsa ovan har jag gjort massa grejer för första gången denna helg. Sov ju över hos Sofie o vi har varit med om massa äventyr. Grillkväll med härligt folk, hålla sig krampaktigt kvar i sidan på båten medan det far in vatten, ätit kinamat vid mälaren, tagit ett snabbt dopp i Mälaren, shoppat galet mycket, ätit upp en pizza på cirkus 5 minuter och åkte tunnelbana. Det bästa har varit o träffat alla mina kära Stockholmsfjollor som jag har saknat. Puss på Sofie för du är underbar o pusspåomvärlden för livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0