Vi var omringade av en ring med dansande tanter



Har ju helt glömt bort och visa fotona från när jag o lina + min familj o en annan familj, chilla i Spanien på sommarlovet. Vi var i Spanien mellan 10-19 augusti och vi bodde i min farmor o farfars sommarstuga i Torrevieja. En vanlig dag var ungefär: bada i havet på förmiddag, frukt, bad i poolen på eftermiddag, linas och mitt balkonghäng och på kvällen gick vi oftast ut och åt. Havet låg cirkus 300 meter ifrån huset, så det var bara att promenera dit och poolen låg på baksidan. Så allt var wunderbart. Annars hann vi med marknaden, vandra till shoppinghuset utan tak "habaneras" och lärt oss spanskdans av några tanter. Jag saknar värmen, havet, poolen och Linas o mitt dagliga balkonghäng.

Tänk er att nyss ha kommit upp från poolen, sätta sig på balkongen med varsin bacardi breezer limon i handen proppad med is, snacka massa strunt med linis samtidigt som vi vräker i oss en chipspåse och kollar på utsikten. Mysigt, varmt, underbart. Så får man dela allt det med sin bästavän, det är ju bara ännu mysigare och underbarare.

PUSSPÅOMVÄRLDEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0