Alla <3 fucking dag.

Kul dag den här alla hjärtans dag. Den finns mest till för att alla par ska känna sig så lyckliga och alla singlar känna sig lite SMÅTT ensamma. Det är även bra för affärerna som säljer gelehjärtan och hjärtformad choklad till paren samtidigt som dom kan sälja en stor mängd tröstätande glass till olyckliga singlar. Som sagt mysig dag.
Min mess inbox saknar helt gulliga alla hjärtans dag sms och det blev ingen fin ros till mig idag heller. Genom att jag klassar mig som rätt singel så skulle jag kunna klaga på allt denna dag. Men väljer att inte bry mig istället, valde att inte köpa någon glass, tar livet som en man och mysfikade med Lina istället.

 

Kommentarer
Postat av: lina

manligt!

2011-02-14 @ 20:46:14
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0