Inspo


ph: Lisasplace

Blir lite smått galen i den här outfiten. Brukar klaga på att jag inte har någon speciell stil, känner att jag byter lite varje dag men men. Det här är en så Jennie outfit iallafall, precis allt. Vill förövrigt ha allt på bilden speciellt hatten och shortsen då. Har faktiskt provat en sån hatt tillräckligt många gånger på indiska nu för att börja kalla den "min" hatt. Men velar lite. Gillar även att Lisa on the pic har typ samma hårfärg som mig.

Nu är jag iallafall yber glad för att jag nyss blev klar med historian, spenderade annars kvällen med ett härligt gäng med vänner och insåg att fan på fredag åker vi ju till huvudstaden över helgen, längtar. Ska bli skönt att komma bort lite. Nu tänkte jag sova några timmar.

GODNATT PÅER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0