Pizza Hut!



Vad skönt att få sova lite. Vaknade några gånger imorse av min mobil som pep av sms, svarade något otydligt och somnade om igen. Min morgon ungefär, vaknade inte helt förrän 12.30, så jävla skönt! Jag hade en rätt awesome kväll igår med mina fina tjejer Becca, Sandra, Johanna, Jenny och Micka. Först tog vi en tripp till Pizza Hut som var gööh gott och vi blev vänner med servitören Stoffe-Hut. Sen blev det lite bussresande tills vi kom till Johanna där det blev solsidan. Jenny och jag drog sen till busshållplatsen. Vi frös typ ihjäl och mötte några läskiga killar, jag funderade på att hoppa i diket. Wunderbra kväll iallafall, nu ska jag spendera dagen med att göra absolut ingenting.

HEJDÅPÅER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jennieee du skulle ju inte lägga upp!!!

2011-02-12 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0