Ratta ratta raaa




åååå här är lite bilder från igår, Jenny och jag var ju i Romme då. Vi tog bussen ifrån skolan, 3 ½ timmars bussåkande. Lite sovande och sen väl där blev det lite problem med att byta pjäxor och folk som tydligen ville sno stavar men men. Resten av tiden var redigt bra iallafall ååå vad jag älskar att åka skidor. Jenny och jag kom på lite fina sånger och danser också, haha. På bussresan hem var det bara jag och Jenny i hela bussen som skrattade gott åt Robert Gustafsson och sen sällskapsresan som visades på tvskärmen, jucien hähä . En såndär awesome dag helt enkelt, vilken pärla den där jenny är alltså. 


Kommentarer
Postat av: Jenny

En riktigt bra dag helt enkelt! :) Du är en pärla jennie! <3

2011-02-17 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0