Så är man hemma.



Så är man hemma igen då. Är rätt trött genom att hela dagen har spenderats åt 6 timmars bilåkande. Men det känns både lite sorgligt och tragiskt att inte hoppa i understället imorgon bitti och göra iordning sig för backarna. Jag tänkte faktiskt bjuda på lite bilder från mitt lov och skriva några rader. Men jag är är allt för trött för att få fram någon sammanhängande text överhuvudtaget, så ni får helt enkelt vänta på mer tills imorgon, men kan säga att det har varit en helt awesome vecka iallafall.

Imorgon får jag sova för pga inställda lektioner så börjar jag inte förrän 14.20, härligt. Nu tänkte jag lägga huvudet mot kudden och sova en smula.Godnatt påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0