Är det så?


Ja bilderna är ju bara 2 år gamla då, charmig tjej hon i högra hörnet, Jennie heter hon vet du vem hon är? Ajuste smart tjej som skrev BVF och sen 4-ever också. Bilddagboken är en guldgruva av gamla mysiga minnen och även gamla hemska bilder.

Det blev iallafall sen att KÖTA med det här tjejerna på gymmet idag. Nu sitter jag med världens träningsvärk i båda bena, tveksamt om jag kommer upp ur sängen imorgon. Morgondagen ser jävligt bra ut faktiskt. Först sovmorgon. Sen kommer hela skoldagen handla om förintelsen och en man som var med under den tiden kommer o föreläser. Efter skolan blir det att käka dubbelvikt pizza med jenny o Lina o efter det blir det dansen. Det låter som en riktigt bra dag tycker jag.

Ajuste har bokat och betalt nu så det blir Romme för min del den 16 februari, känner en stor längtan till ett par skidor under mina föttter swischande ner för en backe, åååå. Så har jag faktist även valt lite iv-val idag också.

Min facebook vill inte funka just nu så tänkte svära lite åt den och sen dra mig mot sängen.

GODNATTPÅER.


Kommentarer
Postat av: lina

SÅ HIMLA SÖT DU VA! vad hände? :OOO äe, hähä. så himla söt. possy

2011-02-04 @ 00:03:00
URL: http://knockout.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0