Linnéa: Julia! Din hand är ju för liten!





Har haft en rätt awesome helg: blev exalterad för att jag träffa norrmän (världens härligaste språk), dom tyckte nog mest jag var konstig. Blivit världens rikaste, sovit på snobbgymnasium, blivit mästare i tummbrottning och velat döda alla rubikskuber. Druckit goa drinkar, myst, varit lite översocial, knus, började nästan gråta på en föreläsning, dansat förvirrad bugg med en lika förvirrad norsk, skattat åt övertrötthet. Strött runt i staden, kramat mina vänner lite extra och påvägen hem så somna jag på Reids axel vilket gjorde så jag nu har så jävla ont i nacken.

Japp det var helgen i Stockholm.

Godnatt påer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0