En såndär fredag som behövs ibland.



Vilken mysig fredagkväll det bjöds på igår då. Först åt jag och tjejerna UTE, på restaurangen Poseidon. Jag åt Souvlaki som visas på bilden ovan, mm det börjar vattnas i munnen bara av titta på bilden. Jag bjuder inte på några andra foton just nu genom att 100% av dom är suddiga så tänkte vara lite ful och sno bilder från tjejoerna sen. Efter mycket god mat så blev det godis inhandlade och sen bion "Love and other drugs". Det var tydligen premiären för den igår och vi åtta tjejor tog nästan upp en hel rad. Måste tilllägga att det var riktigt mysigt när min söta vän bredvid började snyfta och lite tårar föll i slutet av filmen, naww.

P.S Igår på dagen fick jag se Amerikas ambassadör, lite coolt. Fast jag tyckte att det var något coolare att titta på livvakterna. En annan sak som hände på dagen var att när jag blir nervös börjar jag skaka hysteriskt, inte så vackert eller diskret. Så jag darrade som ett jävla asplöv i ungefär en timme igår, inte kul. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0