Jag är så snäll mot mig själv




(kan vara världens finaste handstil och jag har inte alls skrivit konstiga meningar, stressad okej.)
Gullig jag är. Skrev den här listan till mig själv igår kväll så jag skulle komma ihåg att packa allt imorse. Just för att jag är så glömsk och ungefär ALLTID glömmer något. Ideén med listan sprack efter tredje punkten för då hade jag tappat bort pennan som jag kryssade av listan med. Duktigt.

Dagen har varit rätt skum. Jag kånkade på en storväska hela dagen som seriöst vägde typ 7 kilo. Har så ont i nacken nu. Idag var det faktiskt en ovanligt fokuserad Jennie som trots sina endast 4 timmar sömn, lyckades plugga en hel del. Dagen/kvällen avslutades med en heldrös med vänner och att jag nästan somna mot Hannahs axel. Nu ska jag sova iallafall.

Sakna mig inte för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0