Jag försöker sova


Gått runt och typ somnat hela dagen, så det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en powernap. Gick inte så bra genom att tankarna istället gick till i-landsproblem som vad jag bland annat ska ha på mig imorgon, räknade hur mycket plugg jag har kvar och som måste göras, samtidigt som jag peppar mig själv att allting kommer gå bra, sen så började en låt eka i mitt huvud. Jag tittr på klockan och tänkte att nu måste två timmar ha gått kanske bra att gå upp, men tydligen hade det bara gått en halv timma, jag gav upp, rastlösheten blev för stor.

Ja nu sitter jag mest här för att skjuta upp allt som egentligen måste göras. Rolig chica den där Jennie. På fredag blir det bio med girlsen, "love and other drugs" och käka på resturang. Matmatmat! Ja mat gillar jag ju så det ska bli najs och mina girls är ju rätt bra dom med.

Kommentarer
Postat av: c

så jävla snygg!

2011-01-20 @ 11:34:12
URL: http://lockme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0