Jag hugger i sten.


Fan vilken chilloutfit det blev idag med min mysiga byxdress. Men det är väl det jag har gjort idag, CHILLAT! Njuter lite av lovets sista dag och skrattar åt dom som började skolan idag. Istället sov jag till tolv, åt frukost vid ett och bara strött runt och funnits här hemma, ljuvligt. Att jag ska upp klockan 6 imorgon känns otroligt hemskt och jag har ingen längtan till skolan överhuvudtaget, kan fortsätta leva så här ett tag till.

Hej ber lite om hjälp, min kära spotifylista har gått på repeat sjukligt många gånger och den är behov av ny musik. Så tipsa gärna om nåt bra band, artist eller någon riktigt bra låt.

Tackar damer pch herrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0