Jag saknar bruna ben, solblekt hår och solglasögon.



Gaaah gått runt och tänkt på sommaren hela dagen. Tänk att gå ut i bara linne, shorts och solglasögon. Slippa jacka, halsduk och vantar, gaah vad härligt. Längtar till sommaren som bara den, värmen, sola,bada, vänner, resa och jag saknar sommarens frihet. Saker som att cykla till Smedby blir lätt som en plätt, om jag skulle göra det nu skulle jag troligtvis halka eller förvandlas till en isglass. Åååå sitter o funderar massa på vad jag ska göra på sommarlovet, längtar. Ska drömma mig bort ett slag till värme, sol och pool.

Kommentarer
Postat av: Emilie

låter sjukt skönt ju! :)<3 hihi;)

2011-01-26 @ 09:58:20
URL: http://liveforyourself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0