Minnena som inte är värda att glömmas bort 2010, DEL 1

Årsresumé.

I Januari hade jag inte insett det roliga med att fotografera alla minnena.

FEBRUARI




Insåg att solglasögon inomhus funkar perfekt          En av många myskvällar hemma hos cam. Vi gick på en nyttighets diet. 
och att jag har ett snett långfinger.
MARS




Fest med de härliga tjejorna at cams place.

APRIL

Sälen med la familia.

Såg "Bounce" med Emma och Nicole i Globen. Vi såg även "jakten på Julia" repetitioner. 

MAJ


 
Beccas och mina legendariska muffins.                   Äventyr i naturen a la NO.            

Gymnasieslaget                                                     Pjäs a la engelskan                        

Fototur med Patty                                                

JUNI



Skolavslutning, slut på ettan.

Firade att jag slutat ettan med vänner,grilla             Picknicka med mor och bror.
marsmallows och en alldeles för varm öl.
Bra början på ett bra sommarlov.


                                                                           
Spanien med la familia + momo o mofa. Älskade Spanien,
                                                                           Älskade resa, mitt framtida hem (bland annat)



SÅJA!
Det var första halvåret på 2010 då och jag tror jag fick med det mesta från halvåret. 
Åååå jag tittar på bilderna och minns alla de fina minnen ååå. Andra delen av halvåret kommer när det kommer.  

PUSS på underbara minnen , skatt, tårar och lycka.


Kommentarer
Postat av: sandra

riktigt härliga bilder!

2011-01-03 @ 15:24:46
URL: http://sandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0