Little lady HEY little lady hey

Det känns jävligt bra helt enkelt. En gigantisktstor rapport på samhällen som det var riktigt riktigt viktigt att den skulle komma in imorgon, men nu kunde den få vänta till måndag/ tisdag, gah så nöjd då behöver jag inte spendera natten med plugg, så nöjd.

Idag efter skolan så drog jag och Cam både till secondhand affärerna Erikshjälpen och Rödakorset, det blev massa snygga fynd. De kommer nog upp på bloggen sen. Jag och Cam fikade sen på rödakorset och efter det följde hon mig till stan där jag köpte mina älskade skor, lite små kär i dom. Så nu kom jag nyss hem och är helt enkelt i det allra nöjdaste slaget.
 
Fikade gott på rödakorset

Några av mina påsar.

Cam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0