Så då tittar kocken på matlagningsprogram.

När jag skulle äta klockan åtta satt jag på tvn i hopp om att jag skulle hitta något bra att titta på. Men vadfan, både på 3:an, 4:an och 5:an bjöds det på matlagningsprogram. Jag som inte riktigt förstår glädjen med att titta på när någon annan lagar mat och sen får jag inte ätat. Det resulteras endast i att det vattnas i munnen och att magen kurrar lite extra. Det var ändå lätt att välja vilket matlagningsprogram som skulle få min tittarsiffra i en timme. Det blev en repris av Mauro & Pluras kök. Plura gick den mesta av tiden runt med bar överkropp och visade sin gravdida mage, samtidigt som han gick runt med ciggen i handen och är allmänt chill medan han säger några härliga komentarer då och då. Sen Mauro som ger sina bittra kommentarer till det mesta, som på något sätt samtidigt har rätt bra humor. Sen blev det en riktigt dragen Håkan, som är underbar som alltid, spelar lite fel och delar med sig av sina djupa fylletankar och meningar som inte riktigt har någon betydelse. Sen var det en Lena PH i hörnet nånstans som sjöng i en purjolök. Maten glömdes liksom bort. Underhållning på hög nivå faktiskt och nästa vecka ska den snygga skarsgård gästa tydligen. Bögen i Patrick 1,5 you know. Känns som att jag inte ska missa det då.

Godnatt folket. Godnatt stjärnor och ugglor i natten.

Håkan + Eldkvarn = kan vara den bästa mixen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0