Jorden snurrar min vän




Det här är någon outfit från förra veckan någon gång. Idag har jag bara gått iklädd mjukisbyxor och en stor mysig tjocktröja. Var hemma från skolan idag för att huvudet bulta och slog, somna om och vakna vid 12. Sen har jag gjort klart den fucking samhälls rapporten som jag har slitit med så jävla mycket de här närmaste två veckorna, känns lite som HEJ IGEN MITT LIV.

Bestämde nyss vad jag ska ha på mig imorgon och då blir jag grå. Kostymnissen kommer också fram. Imorgon känns som det blir en bra dag resturang + vänner + bio. Ajuste syssling min ska ta kort på mig på lördag till hennes fotoprojeckt. Ska bli kul, hoppas bara inte fotona kommer upp på skolan. Men men nu ska jag nog chilla en smula och sen sussa, ajuste hej mitt liv <3

Kommentarer
Postat av: SANDRA

S.Ö.T.

2011-01-20 @ 22:17:48
URL: http://sandra.blogg.se/
Postat av: c

känns som att vi typ äger?

2011-01-20 @ 22:28:57
URL: http://lockme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0