DU JAG ISEN







Idag eller nae igår genom att klockan har gått förbi tolv. Så började dagen med att min kära lina vaknade hos mig. Sen åkte vi in till staden, där jag träffa Lisq och så åkte vi lite skridskor. Man kan tro att jag skulle vara så duktig på att åka skridskor genom alla dessa o de tidigare fotona, men så är det inte riiiiiiktigt. Plus så åker jag på Hockeyskrillor (pojkskridskor) som är som konståkningsskridskor (flickskridskor) med stödhjul på. Det är tack vare dom som jag står på bena på isen. 

Trots att jag den första tiden på isen igår var mest rädd för att några knattar skulle åka in i mig så älskar jag att åka skridskor. Det är för mysigt alltså.

Imorgon bär det av till cam där jag ska sussa över. Nu tänkte jag sova, GODNATT påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0