Heiniken, Lättöl, Kosken och Jäger på roadtrip



Hallåj min bloggläsare!
Nu kom några Öland bilder upp på bloggen bara sådär 1000 år senare. Men jag jobbar om dagarna o när jag inte jobbar så lever jag. Men men tänkte summera Ölands resan lite snabbt.

Jag, jäger, becca o fia tog bilen till Öland. Vi åkte den 16 juni o kom hem den 19, alltså åkte vi samma dag som skolan slutade. När vi hade 2 mil kvar till Öland så körde vi på ett fucking rådjur. Det mest dramatiska under resan, vi sörjde rådjurets bortgång och lagade motorhuven med fotbollstejp. I Öland sov vi i Fias husvagn. Om dagarna så åkte vi på lite utflykter och helt enkelt kolla vad Öland hade att erbjuda. Vi gjorde oss en liten privat ölprovning och jag tog sommarens första dopp. Det blev även tjejsnack hela dagarna. Det var ett riktigt mysigt sätt att börja sommarlovet på.

Pusspåomvärlden
pusspåsommaren
pusspådig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0